Jezičke radionice: tehnika "čitanja u paru"


To je oblik zajedničkog čitanja koji se može odvijati na nekoliko načina: jedan polaznik čita naglas, dok drugi prati tekst; jedan polaznik čita, dok drugi postavlja pitanja i prepričava tekst ili oba polaznika čitaju isti tekst. U ovoj aktivnosti mogu učestvovati svi: predavač i polaznik, dva polaznika približnih čitalačkih sposobnosti, kao i dva polaznika različitih čitalačkih sposobnosti (dakle, pogodna je za sve uzraste, kao i za radionice na maternjem jeziku i one na stranom jeziku).

Ova način rada doprinosi razvoju jezika i pismenosti kod polaznika, razvija interpersonalne i interakcijske veštine i podstiče njihovo samopouzdanje. Takođe, zahteva i pun angažman predavača, jer je njegov zadatak da sastavi profile polaznika, u kojima će naznačiti nivo njihove pismenosti i interpersonalnih veština. Predavač je, takođe, u obavezi i da pripremi polaznike za realizovanje njihovih uloga, da prati njihov rad i beleži ono što misli da je zanimljivo i o čemu se može konstruktivno diskutovati.


Polaznici svoje ideje i misli  beleže u dnevnik čitanja, a nakon rada u paru, razgovaraju o iskustvu koje su stekli tokom ovakvog čitanja. Mogu da napišu ili nacrtaju ono što su naučili, o čemu su međusobno pričali, o pozitivnim stranama ili o problemima na koje su nailazili. Tako počinju da razmenjuju ideje sa drugima i da uče jedni od drugih.

Radionice će biti organizovane za srpski i engleski jezik po sledećim grupama:

- Radionice za srpski jezik: od 1. do 4. razreda, od 5. do 8. razreda

- Radionice za engleski jezik: od 1. do 4. razreda, od 05. do 8. razreda

- Radionica za engleski jezik za odrasle

Promo cene za prve polaznike! Prijatan ambijent u centru Inđije.

Informacije: 0642818792, biblion07@yahoo.com

Коментари

Популарни постови са овог блога

Horoskopski znaci na četiri jezika

Nazivi meseci u godini, dana u nedelji i godišnjih doba na srpskom, engleskom, nemačkom i latinskom jeziku

Infinitiv i gerund u engleskom jeziku II