Jezičke radionice: tehnika "dnevnik čitanja"
Dnevnik čitanja, posebno kod nižih uzrasta, pomaže da se uspostavi veza između čitanja i pisanja i da se opismenjavanje shvati kao jedinstveni proces. Pomaže deci da imaju bolju preglednost sadržaja koji su pročitali, kao i da nauče da razdvajaju bitno od nebitnog. Kod starijih polaznika, pisanje ovakvog dnevika podstiče kritičko mišljenje i afektivno reagovanje na tekst, olakšava izražavanje smislenih ličnih utisaka o onome što je pročitano. Pored svega ovoga, dnevnik čitanja onima koji uče strani jezik može pružiti priliku da istraže reči i izraza koje pisac upotrebljava - neknjiževnog govora, idioma, neobičnih i nepoznatih reči. Vođenje ovakvog dnevnika svakako utiče i na razvoj kvalitetnije diskusije u vezi sa pročitanim tekstom.
Ljudi koji nisu upoznati sa ovakvom tehnikom čitanja uglavnom će samo prepričavati pročitano, pri čemu neće navoditi svoje mišljenje u vezi sa tekstom. Kada se bolje upoznaju sa ovakvim načinom rada, menja se njihov doživljaj datog teksta, kao i način na koji ga analiziraju.
Radionice će biti organizovane za srpski i engleski jezik po sledećim grupama:
- Radionice za srpski jezik: od 1. do 4. razreda, od 5. do 8. razreda
- Radionice za engleski jezik: od 1. do 4. razreda, od 05. do 8. razreda, radionica za odrasle
Promo cene za prve polaznike! Prijatan ambijent u centru Inđije.
Informacije: 0642818792, biblion07@yahoo.com
Коментари
Постави коментар